Korpa

zatvori
  • Vaša korpa je prazna

povratak u prodavnicu

Uslovi kupovine i politika privatnosti

Uslovima online kupovine/poručivanje na Sajtu www.mco.rs definisane su uzajamne obaveze i prava kako kupca tako i prodavca.

OPŠTI USLOVI KUPOVINE
MCO d.o.o. garantuje cenu na dan kupovine, koja je vidno istaknuta pored svakog proizvoda.
MCO d.o.o. nije odgovoran za tačnost podataka o proizvodima i slikama proizvoda. Za više informacija molimo Vas da nam se obratite.
U slučaju greške prilikom kupovine koja se može odnositi na prekid internet konekcije ili nemogućnost izvršenja online kupovine račun kupca neće biti zadužen.
Ukoliko kupac unese pogrešne lične podatke ili podatke koji se odnose na adresu za isporuku robe prilikom procesa kupovine, MCO d.o.o. ne snosi odgovornost za neisporučivanje robe.

U tom slučaju, MCO d.o.o. će pokušati da kontaktira kupca i isporuči robu na novoutvrđenu adresu, uz naplatu dodatnih troškova za dostavu.

POLITIKA DOSTAVE ROBE
Nakon prijema porudžine MCO d.o.o. će Vam poslati naručeni proizvod (proizvode) putem  kurirske službe Daily Express koja vrši dostavu do adrese kupca. Za narudžbine veće od 7000,00 din besplatna dostava na adresu kupca. Za narudžbine manje od 7000,00 trošek prevoza snosi kupac.

Rok isporuke od dana narudžbine je 1 – 3 dana na adresu naručioca.
Roba je fizički obezbeđena, zaštićena od neopreznog i grubog rukovanja od strane dostavljača.
Na pakovanju proizvoda se nalaze sve relevantne informacije o robi, dostavljaču i naručiocu.

EVENTUALNA OGRANIČENJA KOJA MOGU UTICATI NA DOSTAVU ROBE
Na dostavu robe u predviđenom roku mogu uticati eventualne greške u radu kurirske službe kao i nedostatak robe na lageru.
U tom slučaju naručilac će biti blagovremeno obavešten o problemu od strane dobavljača.

POLITIKA REKLAMACIJA
Reklamacija kupaca uzrokovane su nezadovoljstvom kupaca zbog sledećih razloga:

  • oštećenje robe pri transportu do kupca
  • pogrešne i nepotpune informacije call centra o dejstvu proizvoda
  • pogrešno poslati proizvodi od strane MCO d.o.o., uzrokovani greškom call centra ili prilikom pakovanja
  • drugih, nepredvidljivih razloga koji dovode do nezadovoljstva kupca

POSTUPAK PRI REKLAMACIJAMA

  • Call centar prima reklamaciju i uz ime, prezime i telefon kupca, prosleđuje je službi za reklamacije sve reklamacije određuju se tokom tog radnog dana, najkasnije narednog dana.
  • službenik na reklamacijama ulaskom u porudžbinu upoznaje se sa svim potrebnim podacima vezanim za porudžbinu za koju je reklamacija primljena
  • nakon toga, poziva kupca i na pristojan i profesionalan način upoznaje kupca sa suštinom reklamacije ukoliko je reklamacija neosnovana (a može biti neosnovana po činjeničnom stanju ili zbog proteklog roka koji je često predugačak) službenik biranim rečima i na profesionalan i pristojan način objašnjava kupcu razloge za neosnovanost reklamacije
  • ukoliko je reklamacija osnovana, službenik, opet na pristojan i profesionalan način, rešava reklamaciju na način koji će zadovoljiti kupca
  • ukoliko je došlo do oštećenja robe pre prijema, šalje se novi proizvod bez otkupa
  • ukoliko je do oštećenja došlo po prijemu od strane kupca, vrši se analiza o razlozima oštećenja i postupa se u skladu sa tim ili se reklamacija odbije ili se uvažava i šalje novi proizvod
  • ukoliko se zamenom proizvoda i informacijom kupcu da nije u pravu ne može rešiti reklamacija, a postoje razlozi za povraćaj novca, to se i uradi:
  • ukoliko je reklamacija uvažena, službenik ukucava novu porudžbinu sa svim osnovnim podacima i opisom ( u prostoru za napomene ) o preduzetim radnjama na rešavanju reklamacije kupca

POVRAĆAJ ROBE/SREDSTAVA I POLITIKA OTKAZA
Povraćaj novčanih sredstava plaćenih na ime otkupa vrednosnog pisma, odnosno porudžbine, vrši se iz precizno utvrđenih razloga i to:

  • ako je kupac pogrešno obavešten o delovanju proizvoda i kontraindikacijama
  • ukoliko smo greškom poslali nenaručen proizvod, a kupac ne pristaje na čekanje radi zamene
  • ukoliko kupac tvrdi da je korišćenje našeg proizvoda uslovilo zdravstvene tegobe
  • ukoliko prilikom transporta dođe do oštećenja proizvoda, a kupac ne pristaje na zamenu
  • u slučajevima većeg nezadovoljstva kupca izostajanjem efekata korišćenja proizvoda, nudimo drugi proizvod u zamenu i uz eventualni povraćaj ili doplatu razlike u ceni.
  • povraćaj novca je moguć samo u slučaju da firmi MCO d.o.o. izvrši povraćaj proizvoda koji je potpuno nov, nekorišćen i neotvoren, u originalnoj kutiji i sa pratećim uputstvom

Izjava o zaštiti privatnosti podataka:

„U ime internet prodavnice  mco.rs  obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost

svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima

i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim

običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući

mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za

marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su

samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u internet

 prodavnici  mco.rs  (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela  zaštite

privatnosti.“